CleverInsight

Med en outsourcet NPS/eNPS funktion kommer du hurtigt i gang

NPS (Net Promoter ScoreSM) og eNPS (employee Net Promoter Score) er værdifulde metoder til at måle kundetilfredshed og loyalitet samt medarbejders trivsel og engagement. CleverInsight hjælper dig videre med udgangspunkt i din virksomhed og dine ønsker.

Adgang til NPS ekspertise og erfaring - ikon

Adgang til ekspertise og erfaring

Når du outsourcer din NPS eller eNPS funktion, drager du med det samme fordel af ekspertisen og erfaringen, som vi har opbygget over mere end 10 år hvor vi har specialiseret os i at leverer disse ydelser.

Fokus på kerneforretningen - Overdrag NPS-opgaver - ikon

Fokus på kerneforretningen

Ved at outsource jeres NPS og eNPS-funktion kan du fokusere din tid på virksomhedens kærneområder og vil kun skulle bruge tid på det kvalificeret beslutningsgrundlag på det taktiske/strategiske plan.

Reducerede omkostninger med NPS-outsourcing - ikon

Reducerede omkostninger

Det kan være dyrt og tidskrævende at opbygge og vedligeholde en intern NPS-funktion. Ved at outsource kan du spare både tid og penge, da du slipper for at opbygge den funktion internt.

Høj kvalitet - CleverInsight-konsulentfirma - ikon

Høj kvalitet

Vi har specialiserer os i NPS og eNPS målinger og har mange års erfaring inden for disse områder og vil derfor kunne trække på den viden når resultaterne af dine målinger skal omdannes til actions.

NPS-Outsourcing - Fleksibilitet NPS-opgave - Ikon

Fleksibilitet

Ved at outsource kan du skræddersy dine NPS & eNPS processer efter behov og ressourcer, og du kan løbende justere og tilpasse processen, når du mener at det er nødvendigt.

Bedre indsigt med eb NPS-samarbejdspartner.

Bedre indsigt

Som ekstern samarbejdspartner kan vi give en mere objektiv og uafhængig indsigt virksomhedens resultater da vi ikke er direkte involveret i virksomhedens daglige drift.

En ekstra hånd når du har brug for det

Du kan nemt komme i gang med at skabe værdi med NPS og eNPS uden, at det tager tid eller koster mange ressourcer. Ønsker du at gå i dybden og realisere værktøjernes fulde potentiale, skal du overveje om du vil uddanne, ansætte eller trække på eksterne viden inden for området. Her kan en snak om NPS Outsourcing med CleverInsight hjælpe dig videre.

Beslutningsgrundlaget

Brug konkret viden om kundernes tilfredshed og loyalitet samt medarbejdernes trivsel og engagement som kvalificeret beslutningsgrundlag.

Dine kunder og medarbejdere har svarene.  Sæt indhentning af deres input i system og få løbende et kvalificeret input til at fjerne tvivl, få viden om hvad der er vigtigt og et langt mere kvalificeret grundlag til at træffe beslutninger på.

 

Bestil en præsentation

Hos CleverInsight giver vi gerne dig indblik i hvordan vi kan hjælpe med en fleksibel outsourcet NPS og eNPS løsning der er tilpasset dine ønsker og behov. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på kontakt@cleverinsight.dk eller telefon +45 70 27 08 00.

Konsulent yder hjælp til brug af NPS-software

Kontakt CleverInsight

Er du interesseret i at vide mere om hvordan NPS kan bruges i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende intro til NPS. Er du allerede på udkig efter et NPS-software, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.