CleverInsight

Styrk ledelsen med CSAT og viden om dine kunders loyalitetsgrad

Få et konkret nøgletal for dine kunders tilfredshed og loyalitetsgrad. Det er vigtigt kvalitativ input om kunders oplevelse i kontakt med virksomheden og grundlag for at styrke din organisations fokus på kundeoplevelsen. Se mere om hvordan den viden som metode og system kan hjælpe dig med ledelsesopgaven her.

Ledelsesopgaven gøres nemmere med NPS-software - ikon

Ledelsesopgaven

Information om kundernes loyalitetsgrad understøtter din strategiske planlægning og budgettering. Kunders syn på virksomhedens styrke og udviklingsområder give input til prioritering af langsigtet planlægning og investeringer

Forretningsudvikling med CleverInsight for ledelsen - ikon

Forretningsudvikling

Skal I gøre mere af det i allerede gør eller er der potentiale for at vækste med nye ydelser eller forretningsområder? Benyt CleverCXS som værktøj til at få dine kunders direkte input til nye vækstområder

Værktøjskassen for ledelsen ikon - NPS-løsning

Værktøjskassen

CleverCXS kan bruges i flere af jeres funktioner. CleverCXS kan hjælpe Salg med at sælge mere og hindre kundeafgang, Marketing med mere målrettet kampagne og HR med at identificere trivslen mm

Glaskuglen for ledelsen ikon - CleverInsight-software

Glaskuglen

CleverCXS løsning er en hel platform at muligheder der hjælper dig til at sætte klare mål for kundeoplevelsen og værktøjet til at monitorerer den fremdrift organisationen skaber

Organisationen og ledelsen ikon - NPS-løsning

Organisationen

CleverCXS som ledelsesværktøj understøtter organisationens arbejde med at levere en kundeoplevelse der gør at kunden kommer igen og anbefaler din virksomhed til deres netværk

Integration af CleverInsight i virksomhedssystemer - ikon

Når 1 + 1 bliver 3

Det er muligt at integrere CleverCXS med dine andre virksomhedssystemer (kræver åbent API). Det gør det f.eks. muligt at forenkle arbejdsgange og identificere den økonomiske værdi af kundernes loyalitet

Intelligent software til ledelsen

CleverInsight tilbyder en smart løsning, som både giver dig en loyalitets score du kan benytte som KPI og input om kundernes oplevelse af det kvalitative samarbejde. Alt samlet et sted og med mulighed for at integrere til andre af jeres IT værktøjer som f.eks. CRM, forretningssystemer mv. for at skabe yderligere værdifuld  forretningsindsigt

Brug af data som ledelsesgrundlag

Brug CleverInsight som ledelsesværktøj ved at sætte indhentning af kunders feedback af deres oplevelses i system. Kommunikationscirklen er en god måde at fjerne enhver tvivl om hvad kunderne tænker og giver samtidigt mulighed for at benytte deres input som vigtigt bidrag til at opfange nye trends og sætte retning for ledelsen af den oplevelse du ønsker dine kunder skal have.

Bestil en præsentation

Hos CleverInsight giver vi dig gerne en uforpligtende præsentation af CleverCXS systemet. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på telefon +45 70 27 08 00 – kontakt@cleverinsight.dk.

Kommunikationscirklen

Kommunikationscirklen for ledelsen
Direktøren og ledelsen bruger NPS

Forstå hvordan den viden kan bruges - Rådgivning

Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med CSAT og kundeloyalitet. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruge den indsigt i deres virksomhed.

Rådgivnings- og konsulentydelser

Udover at vi og vores partnere tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også CSAT og kundeloyalitets konsulentydelser.  Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan den indsigt både kan skabe værdi i ledelsen og i virksomhedens øvrige afdelinger.

Udgangspunkt i jeres ledelsesplatform

Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og jeres aktuelle situation. Sammen kan vi identificere hvilken mål og metode der er den rette for jer og som kan støtte ledelsen og de afdelinger der måtte være relevante. Herudover kan vi bidrage med analyse af  resultaterne og målrettet jeres indsatser. Få mere ud af jeres indsatser og investeringer, tag en snak med os og hør hvordan øget CSAT og kundeloyalitet kan hjælpe.  

Kontakt CleverInsight

Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.