Arbejder du med marketing, så kan du i høj grad have gavn af at bruge viden om kundernes loyalitetsgrad til at løse opgaven. I marketingafdelingen kan du bl.a. bruge den viden til at:
CleverInsight CSAT er et super redskab til dem, som ønsker at personalisere og målrette deres markedsføring mere. Få inspiration til hvordan CSAT kan hjælpe dig som arbejder med marketing her.
Inddeler virksomheds kunder efter loyalitetsgraderne. Det giver marketingafdeling en oplagt mulighed for at målrette kommunikationen.
Analysere dine loyale kunder og find fælles kendetegn. I markedsføringen kan du herefter gå efter en mere veldefineret målgruppe og målrette kommunikationen til dem.
Det er oplagt at få loyale og tilfredse kunder, til at anbefale din virksomhed til andre. Du kan f.eks. opfordre disse kunder til at anbefale din virksomhed på sociale medier.
Kunder, som er defineret som tilfredse men illoyale vil ofte gå efter det gode tilbud hos dig og dine konkurrenter. Her gælder det ofte om at markedsfører dine gode tilbud.
Har du identificeret kundeplatformens loyale og tilfredse kunder vil målrettet markedsføring bidrage til en øget omsætning i den kundegruppe
Jo hurtigere du identificere de utilfredse og illoyale kunder og behandle deres indvending jo større er chancen for at konvertere og fastholde dem.
CleverInsight tilbyder CleverCXS cloud løsning, som gør det nemt og overskueligt for marketingafdelingen at skabe og styrke en mere målrettet marketing indsats baseret på indblik i kundeplatformens loyalitet og tilfredshed.
I marketingafdelingen vil man med vores CleverCXS-løsning kunne følge med i udviklingen i kundernes loyalitet og meget mere, samt aktivt bruge de specifikke resultater helt ned på kunde niveau. Viden om kundernes loyalitetsgrad vil hurtigt blive et vigtigt arbejdsredskab i din markedsføring, hvis det ikke allerede er det i dag.
Hos CleverInsight giver vi gerne dig og din martingafdeling en uforpligtende online præsentation af CleverInsight systemet. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på anden vis.
Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med CSAT og kundeloyalitet. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruge den indsigt i deres virksomhed.
Udover at vi og vores partnere tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også CSAT og kundeloyalitets konsulentydelser. Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan den indsigt både kan skabe værdi i ledelsen og i virksomhedens øvrige afdelinger.
Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og den markedsføring som I har i dag. Sammen kan vi definere forskellige mål, som indsigt i kunders loyalitet kan hjælpe jer med i marketingafdelingen. Herudover kan vi ved løbende konsultationer være med til at analysere resultaterne og hjælpe med at målrettet jeres markedsføringsindsats. Få mere ud af jeres marketingbudget, tag en snak med os og hør hvordan CleverInsight kan hjælpe.
Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.