CleverInsight

Personaliseret markedsføring med CSAT og viden om dine kunders loyalitet

CleverInsight CSAT er et super redskab til dem, som ønsker at personalisere og målrette deres markedsføring mere. Få inspiration til hvordan CSAT  kan hjælpe dig som arbejder med marketing her.

Virksomhedens kundegrupper ikon - CleverInsight til marketing

Kundegrupper

Inddeler virksomheds kunder efter loyalitetsgraderne. Det giver marketingafdeling en oplagt mulighed for at målrette kommunikationen.

Målgruppen findes med CleverInsight-løsning - ikon

Målgruppen

Analysere dine loyale kunder og find fælles kendetegn. I markedsføringen kan du herefter gå efter en mere veldefineret målgruppe og målrette kommunikationen til dem.

Anbefalinger via NPS-system i marketingafdeling - ikon

Anbefalinger

Det er oplagt at få loyale og tilfredse kunder, til at anbefale din virksomhed til andre. Du kan f.eks. opfordre disse kunder til at anbefale din virksomhed på sociale medier.

Tilbud til kunder fra marketingafdelingen ikon

Tilbud

Kunder, som er defineret som tilfredse men illoyale vil ofte gå efter det gode tilbud hos dig og dine konkurrenter. Her gælder det ofte om at markedsfører dine gode tilbud.

Mersalg med NPS-styret markedsføring - ikon

Mersalg

Har du identificeret kundeplatformens loyale og tilfredse kunder vil målrettet markedsføring bidrage til en øget omsætning i den kundegruppe

Sluk branden ikon - Utilfredse og illoyale kunder

Sluk branden

Jo hurtigere du identificere de utilfredse og illoyale kunder og behandle deres indvending jo større er chancen for at konvertere og fastholde dem.

CleverCXS - Smart software til marketingafdelingen

CleverInsight tilbyder CleverCXS cloud løsning, som gør det nemt og overskueligt for marketingafdelingen at skabe og styrke en mere målrettet marketing indsats baseret på indblik i kundeplatformens loyalitet og tilfredshed.

Brug data i markedsføringen

I marketingafdelingen vil man med vores CleverCXS-løsning kunne følge med i udviklingen i kundernes loyalitet og meget mere, samt aktivt bruge de specifikke resultater helt ned på kunde niveau. Viden om kundernes loyalitetsgrad vil hurtigt blive et vigtigt arbejdsredskab i din markedsføring, hvis det ikke allerede er det i dag.

Bestil en præsentation

Hos CleverInsight giver vi gerne dig og din martingafdeling en uforpligtende online præsentation af CleverInsight systemet. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på anden vis.

De 3 loyalitetsgrader

De 3 loyalitetsgrader til markedsføring
Forstå brugen af NPS i markedsføring - Marketingchef

Forstå hvordan viden om kunders loyalitet kan bruges - Rådgivning

Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med CSAT og kundeloyalitet. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruge den indsigt i deres virksomhed.

Rådgivnings- og konsulentydelser

Udover at vi og vores partnere tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også CSAT og kundeloyalitets konsulentydelser.  Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan den indsigt både kan skabe værdi i ledelsen og i virksomhedens øvrige afdelinger.

Udgangspunkt i jeres markedsføring

Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og den markedsføring som I har i dag. Sammen kan vi definere forskellige mål, som indsigt i kunders loyalitet kan hjælpe jer med i marketingafdelingen. Herudover kan vi ved løbende konsultationer være med til at analysere resultaterne og hjælpe med at målrettet jeres markedsføringsindsats. Få mere ud af jeres marketingbudget, tag en snak med os og hør hvordan CleverInsight kan hjælpe.  

Kontakt CleverInsight

Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.