CleverInsight

Kom godt i gang med måling af medarbejdernes tilfredshed og trivsel

Hos CleverInsight sælger vi ikke bare vores HR software løsning, men vi hjælper dig også med opstart og input til hvordan du skal bruge svarene fra dine medarbejdere. Dette gør det muligt for dig at skabe bedre trivsel og engagement.

Opsæt NPS-software - ikon

Opsæt

Vi har allerede gjort det nemt for dig ved at lave en standard opsætning i vores CleverInsight-software. Har du ønsker om at stille ekstra spørgsmål til dine medarbejdere hjælper vi dig med det.

Forstå eNPS-resultaterne - ikon

Forstå

Forstå resultatet af dine målinger. Det er vigtigt at du i din virksomhed får indarbejdet en forståelse af hvordan målinger skal læses, så du kan tage relevant action.

eNPS-spørgsmål til medarbejdere - ikon

Spørg

Kom i gang med at spørge dine medarbejdere om i hvilken grad de vil anbefale din virksomhed som arbejdsplads til relevante personer i sit netværk og hvorfor. Det giver et unikt indblik i deres trivsel og engagement

Tag action så medarbejdertrivsel øges - ikon

Action

Handling eller action på dine resultater hjælper dig med at få et positivt udbytte ud af at bruge softwaren og derigennem kan forbedre trivslen i din virksomhed.

eNPS måling - ikon

Mål

Hver gang du stiller dine medarbejdere et spørgsmål, måler du styrken på din medarbejders relation til din virksomhed og dermed graden af deres loyalitet.

Gentag NPS-måling og styrk trivslen - ikon

Gentag

Du kan med fordel sætte udsendelse af målinger i system f.eks. hver 3. eller 6. måned, det giver dig løbende indblik organisationens status.

Book en præsentation

Du kan booke en helt uforpligtende præsentation af CleverInsight-softwaren. Vent ikke, men book et møde i kalenderen med det samme eller send os en besked, så vender vi tilbage til dig.

eNPS-software - HR-leder sætter fokus på medarbejdernes trivsel

Brug CleverESS til at få indblik

Fokusér på at skabe engagement

CleverESS softwaren kan hjælpe din virksomhed med at opnå vigtig indsigt og viden om medarbejdernes tilfredshed og trivsel. Ved at bruge de indsamlede data aktivt kan virksomheden sætte fokus på de områder der hjælper med at skabe et større engagement og øge virksomhedens succes både på kort og lang sigt.

Find svar i medarbejdernes feedback

Brug CleverESS til medarbejderundersøgelser, så får du både en kvantitativ score og et kvalitativt og værdifuldt feedback. En af de store fordele ved at brug CleverESS er at den både kan bruges til den store årlige tilfredshedsundersøgelse og mindre målinger der typisk gennemføres hyppigere med korte mellemrum. Det giver dig nemt indblik i situationen og efterfølgende mulighed for hurtigt at måle på de tiltag som I iværksætter.

Få forankret trivselsmålinger i virksomheden

Brugen af CleverESS-softwaren kan både bruges til at måle medarbejderens trivsel og til at lave den årlige APV samt øvrige former for målinger og skaber derved værdi for virksomheden på flere måde.

Kontakt CleverInsight

Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.