CleverInsight

Kom godt i gang med CleverCXS til måling af dine kunder loyalitet

Hos CleverInsight sælger vi ikke bare software til måling af kundeloyalitet, CSAT og medarbejdertrivsel, vi hjælper dig også med opstart og forståelse af resultaterne. Dette gør det muligt for dig at forbedre din kundes tilfredshed og loyalitet

Opsætning af CleverInsight - NPS-løsning

Opsæt

Vi har allerede mange standardintegrationer, som gør det let at opsætte vores CleverICXS software. Vi kan sikkert også udvikle en integration til jeres system, hvis vi ikke allerede har den.

Forstå NPS-scoren og resultat af dine NPS-data

Forstå

Forstå resultatet af dine loyalitets-målinger. Det er vigtigt at du i din virksomhed får indarbejdet en forståelse af hvordan loyalitets-målinger skal læses, så I kan tage action.

Stil NPS-spørgsmål ikon - Spørg kunderne om kundeoplevelsen

Spørg

Kom i gang med at spørge dine kunder om de vil anbefale din virksomheder til deres netværk. Hermed får du et unikt indblik i dine kunders oplevelse og loyalitet.

Øg kundeloyaliteten - Tag-action med en NPS-løsning

Action

Handling eller action på resultatet af dine målinger er afgørende for at du realiserer potentialet ved at benytte CleverCXS løsningen og derigennem kan forbedre kundeloyaliteten i din virksomhed.

Mål NPS-scoren og få info om kundeoplevelsen og kundeloyalitet

Mål

Hver gang du stiller en kunde et loyalitets-spørgsmål, måler du styrken på din kunders relation til din virksomhed og dermed graden af deres loyalitet.

Gentag CleverInsight-målingen, analysen og tag action

Gentag

Relationen til dine kunder kan ændre sig over tid. Derfor er det vigtigt at du løbende spørger dine kunder om deres opfattelse af samarbejdet.

Brug NPS og få bedre resultater for-virksomheden

Brug CleverCXS-software til at nå nye mål

Fokusér på at skabe resultater

CleverCXS-softwaren kan hjælpe din virksomhed med at få vigtig indsigt og viden om kundetilfredshed og loyalitet. Ved at bruge de indsamlede data aktivt kan du forbedre kundeoplevelsen og øge virksomhedens succes på både kort og lang sigt.

Find svar i kundernes feedback

Indsigt i dine kunders tilfredshed og loyalitet giver dig meget værdifuldt feedback, som du kan reagere hurtigt på. En af de store fordele ved at brug CleverCXS frem for andre former for kundeundersøgelser er, at du i samme system både kan måle dine kunder tilfredshed og loyalitet og at det er nemt og overskueligt, at måle, skabe overblik og tage action resultaterne.

Få forankret Kundeloyalitet som en KPI og KBI i virksomheden

Brugen af CleverCXS softwaren og selve metoden kan med fordel implementeres i mange funktioner i en virksomhed. Afgørende er det, at fokus på kunders tilfredshed og loyalitet bliver forankret i virksomheden og integreres i medarbejdernes adfærd og  virksomhedens drift. Der er mange og  store fordele ved CleverCXS, som de fleste afdelinger i en virksomhed kan brug konstruktivt til at skabe forbedret kundeoplevelser. Det er alt sammen med til at sikre et større medarbejder-engagement og i sidste ende en mere succesfuld virksomhed.

CleverCXS er en strategisk værktøjskasse

Eksempler på hvordan CleverInsight anvendes i virksomheds funktioner.

Ledelse

Forankre kundefokus i kulturen. Allerede efter første kundekontakt ligger virksomhedens omdømme i kundens hænder. Design den ønskede kundeoplevelse og sikre at det også er det kunderne oplever. Få kundernes ufiltrerede feedback og flyt ledelsesgrundlaget fra mavefornemmelse til et databaseret grundlag.

NPS-software system til ledelsen

Marketing

Skru op for effekten af marketing indsatserne. Brug indsigten i kundernes loyalitet direkte i din marketing og skab bedre resultater af din markedsføring med en fokuseret kommunikation målrettet kundernes loyalitetsgrad. Aktivere tilfredse og loyale kunder til at bidrage til virksomhedens positive omdømme.

Brug CleverInsight-løsning i marketingafdelingen

Produktudvikling

Hvad tænker og siger dine slutkunder om dine produkter? Har du mange led mellem slutkunden og produktudviklingen giver CleverCXS dig ufiltreret adgang til input om slutkundens oplevelser med dine produkter. Det giver dig direkte adgang til et værdifuldt brugerpanel af slutbrugere.

NPS-måling til produktudvikling - CleverInsight

Salg

Prioriter salgsressourcerne optimalt. Loyale kunder er kunder længere og køber for mere. Start f.eks. med at identificere de loyale kunders potentiale og hvad der kan flytte de øvrige kunder fra at være illoyale til at blive loyale inden der fokuseres på nysalg.

NPS-løsning til salgsafdelingen

HR

Engagerede medarbejdere giver en bedre kundeoplevelse. Kundernes feedback giver medarbejderne uvurderlig og ufiltreret viden om den kundeoplevelse de skaber og grundlag for engagerede indsatser. Løbende CleverEES Employee Satisfaction Survey - trivselsmålinger giver indblik i organisationens status og udvikling.

eNPS-løsning til HR-afdelingen - CleverInsight

Økonomi

Sæt kroner og øre på kundernes loyalitet. Sæt kroner og øre på den økonomisk gevinst ved at investere i en øget kundeloyalitet. Den påviste øget indtjening baseret på større kundeloyalitet retfærdiggøre indsatserne og investeringerne.

Økonomiafdelingen kan bruge NPS-software

Kontakt CleverInsight

Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.