NPS giver dig mulighed for at sætte økonomi på graden af kundernes loyalitet og dermed synliggøre afkastet ved at investerer i en øget kundeloyalitet.
NPS-modellen bidrage med at:
NPS giver dig mulighed for at identificere værdien af dine kunders loyalitet målt i kroner og øre og dermed hjælp til at identificere investeringsområder hvor en styrket indsat vil skabe bedre resultater. Du kan se eksempler på det her
Loyale kunder er typisk kunder længere og placere en større andel af deres omsætning. CleverInsight giver dig mulighed for at identificere graden af dine kunders loyalitet og deres livstidsværdi
Hvad er det værd af at give eksisterende kunder så god en oplevelse at de anbefaler din virksomhed til deres netværk. Med CleverInsight løsning får du mulighed for at sætte beløb på værdien af en anbefaling
Identificere og sæt beløb på værdien af de loyale kunder der potentielt kan købe mere og de illoyale kunder der potentielt er på vej væk. Grundlag for målrettede indsatser til øget omsætning og mindre kundeafgang.
Optimer dine salgsomkostninger. NPS giver dig indblik i hvor du med fordel bedst kan allokere dine salgsressourcer. Det er typisk billiger at realisere potentialet for mersalg end at jagte nysalg
Loyale kunder køber typisk for mere end illoyale kunder. Med konkret viden om omsætning og indtjening pr. kundetyper har du mulighed for at sætte værdi på at flytte kunder fra at være illoyale til at være loyale
Når du sætter værdi på graden af kunders loyalitet synliggøre du værdien i at investere i tiltag der skaber øget kundeloyalitet, lige fra optimering af processer og systemer til efteruddannelse af personalet
Viden om kunders livstidsværdi og gennemsnitlig køb baseret på graden af loyalitet hjælper med at sætte fokus.
NPS kombineret med en række af virksomhedens nøgletal, giver dig en unik mulighed for at identificere og optimere uforløst potentiale og prioritere jeres indsatsområder. Læs mere om hvordan NPS kan hjælpe dig med at sætte økonomi på kundernes loyalitet her
Med CleverInsight kan indsigten i dine kunders loyalitet, kombineret med en række af virksomhedens nøgletal, giver dig en unik mulighed for at identificere og optimere uforløst potentiale og gøre det nemmere at prioritere jeres indsatsområder.
NPS er langt mere end en score når du sætter viden om kundernes loyalitet i system. Det giver dig præcist mulighed for at øge omsætningen og hindre kundeafgang
Hos CleverInsight giver vi gerne dig og din økonomiansvarlige en uforpligtende online præsentation af CleverInsight systemet. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på anden vis.
Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med NPS. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, men at forså og bruger NPS i deres virksomhed.
Udover at vi tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også NPS-rådgivningsydelser. Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan NPS kan bruges til at identificere værdien af at skabe øget kundeloyalitet.
Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og det setup som I har i dag. Sammen kan vi definere forskellige mål, som NPS kan hjælpe jer med ved at skabe bedre resultater via fokusere indsatserne i f.eks. salg og marketing og definere de områder hvor investeringer i en bedre kundeoplevelse vil give det største afkast. Få mere ud af jeres salgs og marketingbudget, tag en snak med os og hør hvordan NPS kan hjælpe.
Er du interesseret i at vide mere om hvordan NPS kan bruges i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende intro til NPS. Er du allerede på udkig efter et NPS-software, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.