CX Management eller Customer Experience Management (CXM) er en tilgang til at forbedre dine kundernes oplevelser af din virksomhed. Samtidigt skaber en professionel CX Management en positiv og langvarig relation mellem kunder og din virksomhed. CXM involverer en række aktiviteter, der spænder fra at forstå kundernes behov og præferencer til at implementere strategier, der forbedrer kundeoplevelserne.
Customer Experience Management er ikke kun vigtig for jeres kundetilfredshed. En kundeforanket ledelse har også en positiv indvirkning på virksomhedens økonomi og konkurrenceevne. Gode kundeoplevelser resulterer i højere kundetilfredshed, øget loyalitet og positiv mund-til-mund-reklame. I sidste ende resulterer det i flere salg og en større markedsandel.
Her finder du en oversigt over nogle af de centrale aktiviteter og principper i CX Management:
Har ovenstående vagt din interesser er du velkommen til at kontakte os for en yderlig dialog. Du kan evt. læse mere om outsourcing her. Det kan også være en måde at komme godt i gang med CX Management på.
Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.