Indsigt i kundes loyalitet gør det muligt at sætte tal på kundernes loyalitetsgrad og dermed synliggøre det økonomiske udbytte af at investere i øget kundeloyalitet
CSAT-modellen bidrage med at:
CSAT giver dig mulighed for at identificere værdien af dine kunders loyalitet målt i kroner og øre og dermed hjælp til at identificere investeringsområder hvor en styrket indsat vil skabe bedre resultater. Du kan se eksempler på det her
Loyale kunder er typisk kunder længere og placere en større andel af deres omsætning. CleverInsight giver dig mulighed for at identificere graden af dine kunders loyalitet og deres livstidsværdi
Hvad er det værd af at give eksisterende kunder så god en oplevelse at de anbefaler din virksomhed til deres netværk. Med CleverInsight løsning får du mulighed for at sætte beløb på værdien af en anbefaling
Identificere og sæt beløb på værdien af de loyale kunder der potentielt kan købe mere og de illoyale kunder der potentielt er på vej væk. Grundlag for målrettede indsatser til øget omsætning og mindre kundeafgang.
Optimer dine salgsomkostninger. CSAT giver dig indblik i hvor du med fordel bedst kan allokere dine salgsressourcer. Det er typisk billiger at realisere potentialet for mersalg end at jagte nysalg
Loyale kunder køber typisk for mere end illoyale kunder. Med konkret viden om omsætning og indtjening pr. kundetyper har du mulighed for at sætte værdi på at flytte kunder fra at være illoyale til at være loyale
Når du sætter værdi på graden af kunders loyalitet synliggøre du værdien i at investere i tiltag der skaber øget kundeloyalitet, lige fra optimering af processer og systemer til efteruddannelse af personalet
Viden om kunders livstidsværdi og gennemsnitlig køb baseret på graden af loyalitet hjælper med at sætte fokus.
Indblik i kunders loyalitetsgrad kombineret med en række af virksomhedens nøgletal, giver dig en unik mulighed for at identificere og optimere uforløst potentiale og prioritere jeres indsatsområder. Læs mere om hvordan CSAT kan hjælpe dig med at sætte økonomi på kundernes loyalitet her
Indsigt i graden af dine kunders loyalitet, kombineret med en række af virksomhedens nøgletal, giver dig en unik mulighed for at identificere og optimere uforløst potentiale og gøre det nemmere at prioritere jeres indsatsområder.
Viden om graden af dine kunders loyalitet og køb af ydelser/produkter gør det muligt for dig at sætte økonomien på kundernes loyalitet i system. Det giver dig præcist mulighed for at øge omsætningen og hindre kundeafgang
Hos CleverInsight giver vi gerne dig og din økonomiansvarlige en uforpligtende online præsentation af CleverCXS løsningen. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan benytte vores kontaktformular.
Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med CSAT og kundeloyalitet. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruge den indsigt i deres virksomhed.
Udover at vi og vores partnere tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også CSAT og kundeloyalitets konsulentydelser. Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan den indsigt både kan skabe værdi i ledelsen og i virksomhedens øvrige afdelinger.
Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og det setup som I har i dag. Sammen kan vi definere forskellige mål, som CSAT kan hjælpe jer med ved at skabe bedre resultater via fokusere indsatserne i f.eks. salg og marketing og definere de områder hvor investeringer i en bedre kundeoplevelse vil give det største afkast. Få mere ud af jeres salgs og marketingbudget, tag en snak med os og hør hvordan CleverInsight kan hjælpe med at optimerer jeres resultater.
Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme..