CleverInsight

Kundeloyalitet og økonomi

CSAT giver dig mulighed for at identificere værdien af dine kunders loyalitet målt i kroner og øre og dermed hjælp til at identificere investeringsområder hvor en styrket indsat vil skabe bedre resultater. Du kan se eksempler på det her

Livstidsværdi ikon - NPS Økonomi

Livstidsværdi

Loyale kunder er typisk kunder længere og placere en større andel af deres omsætning. CleverInsight giver dig mulighed for at identificere graden af dine kunders loyalitet og deres livstidsværdi

Værdien af anbefalinger - CleverInsight ikon

Værdien af anbefalinger

Hvad er det værd af at give eksisterende kunder så god en oplevelse at de anbefaler din virksomhed til deres netværk. Med CleverInsight løsning får du mulighed for at sætte beløb på værdien af en anbefaling

Share of wallet ikon - NPS til økonomiafdelingen

Share of Wallet

Identificere og sæt beløb på værdien af de loyale kunder der potentielt kan købe mere og de illoyale kunder der potentielt er på vej væk. Grundlag for målrettede indsatser til øget omsætning og mindre kundeafgang.

Styr på salgsomkostningerne i økonomiafdelingen i NPS - ikon

Salgsomkostninger

Optimer dine salgsomkostninger. CSAT giver dig indblik i hvor du med fordel bedst kan allokere dine salgsressourcer. Det er typisk billiger at realisere potentialet for mersalg end at jagte nysalg

Kundetypernes gennemsnitskøb ikon - Økonomi

Kundetypernes gennemsnitskøb

Loyale kunder køber typisk for mere end illoyale kunder. Med konkret viden om omsætning og indtjening pr. kundetyper har du mulighed for at sætte værdi på at flytte kunder fra at være illoyale til at være loyale

Investering i kundeloyalitet - ikon

Investering i kundeloyalitet

Når du sætter værdi på graden af kunders loyalitet synliggøre du værdien i at investere i tiltag der skaber øget kundeloyalitet, lige fra optimering af processer og systemer til efteruddannelse af personalet

Viden om kunders livstidsværdi og gennemsnitlig køb baseret på graden af loyalitet hjælper med at sætte fokus.

Indblik i kunders loyalitetsgrad kombineret med en række af virksomhedens nøgletal, giver dig en unik mulighed for at identificere og optimere uforløst potentiale og prioritere jeres indsatsområder. Læs mere om hvordan CSAT kan hjælpe dig med at sætte økonomi på kundernes loyalitet her

Smart cloud løsning giver dig økonomisk indsigt

Indsigt i graden af dine kunders loyalitet, kombineret med en række af virksomhedens nøgletal, giver dig en unik mulighed for at identificere og optimere uforløst potentiale og gøre det nemmere at prioritere jeres indsatsområder.

Viden om dine kunders grad af loyalitet er mere end en score

Viden om graden af dine kunders loyalitet og køb af ydelser/produkter gør det muligt for dig at sætte økonomien på kundernes loyalitet i system. Det giver dig præcist mulighed for at øge omsætningen og hindre kundeafgang 

Bestil en præsentation

Hos CleverInsight giver vi gerne dig og din økonomiansvarlige en uforpligtende online præsentation af CleverCXS løsningen. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan benytte vores kontaktformular.

De 3 loyalitetsgraders omsætning

Kundernes gennemsnitskøb - Loyalitetsgrad
Forstå NPS i økonomiafdelingen - Økonomidirektør

Forstå hvordan viden om kunders loyalitet kan bruges - Rådgivning

Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med CSAT og kundeloyalitet. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruge den indsigt i deres virksomhed.

Rådgivnings- og konsulentydelser

Udover at vi og vores partnere tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også CSAT og kundeloyalitets konsulentydelser.  Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan den indsigt både kan skabe værdi i ledelsen og i virksomhedens øvrige afdelinger.

Skab en sundere økonomi i virksomheden

Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og det setup som I har i dag. Sammen kan vi definere forskellige mål, som CSAT kan hjælpe jer med ved at skabe bedre resultater via fokusere indsatserne i f.eks. salg og marketing og definere de områder hvor investeringer i en bedre kundeoplevelse vil give det største afkast. Få mere ud af jeres salgs og marketingbudget, tag en snak med os og hør hvordan CleverInsight kan hjælpe med at optimerer jeres resultater.

Kontakt CleverInsight

Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme..