CleverInsight

Personaliseret markedsføring med NPS

NPS er et super redskab til dem, som ønsker at personalisere og målrette deres markedsføring mere. Få inspiration til hvordan NPS kan hjælpe dig som arbejder marketing her.

Virksomhedens kundegrupper ikon - CleverInsight til marketing

Kundegrupper

NPS inddeler virksomheds kunder efter loyalitetsgraderne promotors, passives og detractors. Det giver marketingafdeling en oplagt mulighed for at målrette kommunikationen.

Målgruppen findes med CleverInsight-løsning - ikon

Målgruppen

Undersøg dine promotors nærmere og find fælles kendetegn. I markedsføringen kan du herefter gå efter en mere veldefineret målgruppe og målrette kommunikationen til dem.

Anbefalinger via NPS-system i marketingafdeling - ikon

Anbefalinger

Det er oplagt at få promotors, som er loyale og tilfredse kunder, til at anbefale din virksomhed til andre. Du kan f.eks. opfordre disse kunder til at anbefale din virksomhed på sociale medier.

Tilbud til kunder fra marketingafdelingen ikon

Tilbud

Kunder, som er defineret som passives, er tilfredse men illoyale og vil ofte gå efter det gode tilbud hos dig og dine konkurrenter. Her gælder det ofte om at markedsfører dine gode tilbud.

Mersalg med NPS-styret markedsføring - ikon

Mersalg

Markedsføringen målrettet mod promotors handler i høj grad om at få dem til at købe endnu flere produkter eller serviceydelser af din virksomhed. Det er der nemlig stor sandsynlighed for at de vil.

Sluk branden ikon - Utilfredse og illoyale kunder

Sluk branden

Utilfredse og illoyale kunder defineres som Detractors i NPS-systemet. Jo hurtigere du identificere og behandle deres indvending jo større er chancen for at konvertere og fastholde dem.

Smart NPS-software til marketingafdelingen

CleverInsight tilbyder en smart NPS cloud løsning, som gør det nemt og overskueligt for marketingafdelingen at skabe og styrke en mere målrettet marketing indsats baseret på indblik i kundeplatformens loyalitet og tilfredshed.

Brug NPS-data i markedsføringen

I marketingafdelingen vil man med vores NPS-løsning kunne følge med i NPS udviklingen og aktivt bruge de specifikke resultater helt ned på kundeniveau. Viden om kundernes loyalitetsgrad vil hurtigt blive et vigtigt arbejdsredskab i din markedsføring, hvis det ikke allerede er det i dag.

Bestil en præsentation

Hos CleverInsight giver vi gerne dig og din martingafdeling en uforpligtende online præsentation af CleverInsight systemet. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på anden vis.

De 3 loyalitetsgrader

De 3 loyalitetsgrader til markedsføring
Forstå brugen af NPS i markedsføring - Marketingchef

Forstå hvordan NPS kan bruges

Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med NPS. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruger NPS i deres virksomhed.

NPS-konsulentydelser

Udover at vi tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også NPS-konsulentydelser.  Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan NPS kan bruges i jeres marketingafdeling og for den sags skyld i andre afdelinger i virksomheden.

Udgangspunkt i jeres markedsføring

Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og den markedsføring som I har i dag. Sammen kan vi definere forskellige mål, som NPS kan hjælpe jer med i marketingafdelingen. Herudover kan vi ved løbende konsultationer være med til at analysere NPS-resultaterne og hjælpe med at målrettet jeres markedsføringsindsats. Få mere ud af jeres marketingbudget, tag en snak med os og hør hvordan NPS kan hjælpe.  

Kontakt CleverInsight

Er du interesseret i at vide mere om hvordan NPS kan bruges i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende intro til NPS. Er du allerede på udkig efter et NPS-software, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.