CSAT Salg |
Arbejder du med salg, så giver viden om din kunders loyalitet dig værdifuld indsigt om dine kunders tilknytning til virksomheden. I salget kan du bl.a. bruge den viden til:
CSAT klæder salget bedre på til at realisere kundeplatformens potential ved at sælge mere til jeres loyale kunder og giver et vigtigt input om kritiske og illoyale kunder så du kan målrette din salgsindsats langt bedre. Få inspiration til hvordan CSAT kan hjælpe dig som arbejder med salg her.
CSAT giver dig indblik i graden af dine kunders tilfredshed og loyalitet. Vigtigt input når du skal klædes på til mødet med kunden og evt. gensalg står for døren. Skal du fokusere på mersalg eller fastholdelse?
Forberedelsen til et succesfyldt kundemøde kan være meget forskelligt alt efter om kunden senest har givet udtryk for en stærk relation eller har erindring om en kritisk oplevelse i baghoved.
Hvor stor en andel af kundens køb placeres hos jer? Med CSAT bliver dine kunders loyalitet synlige og det giver dig både mulighed for at styrke samarbejdet og en større andel af kundens køb.
Kunder der har haft en kritisk oplevelse er sandsynligt på vej væk og vil fortælle det til dem de kender. CSAT giver dig både viden om hvilke kunder det er og mulighed for at behandle deres indvending.
loyale kunder værdsætter mere end en god pris. For disse kunder handler det om en lang række andre forhold som kan være sværere for konkurrenter at byde ind på. CSAT hjælper dig med at identificere dem.
Når du kender din kunders oplevelse og deres vurdering af relationen til din virksomhed får du værktøjskassen fyldt med input til at gennemfører salget . Det gør salgsopgaven nemmere og chancen for succes større.
CleverCXS løsningen giver salget indblik i kundeplatformens tilfredshed og loyalitet. En parameter der har stor indflydelse på salgets chancer og muligheder for at skabe bedre salgsresultater.
I salgsledelsen kan du benytte vores løsning til forudse sandsynligheden for hvilke kunder I potentielt vil l kunne sælge mere til og hvilke kunder der er i risikogruppen. Vigtig viden både i dagligdagen og når budgetter skal udarbejdes. CleverCXS vil blive din bedste ”assistent” i salget.
Hos CleverInsight giver vi gerne dig og din salgsafdeling en uforpligtende online præsentation af CleverCXS systemet. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på telefon +45 70 27 08 00 – kontakt@cleverinsight.dk
Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med CSAT og kundeloyalitet. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruge den indsigt i deres virksomhed.
Udover at vi og vores partnere tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også CSAT og kundeloyalitets konsulentydelser. Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan den indsigt både kan skabe værdi i ledelsen og i virksomhedens øvrige afdelinger.
Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og den salgsopgave som I har i dag. Sammen kan vi definere forskellige mål, som indsigt i kunders loyalitet kan hjælpe jer med i salgsafdelingen. Herudover kan vi ved løbende konsultationer være med til at analysere resultaterne og få målrettet jeres salgsindsats. Få mere ud af jeres salgsindsatser, tag en snak med os og hør hvordan CleverInsight kan hjælpe.
Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.