CleverInsight tilbyder en cloud baseret NPS® software løsning der hjælper dig og din virksomhed med at identificere og styrke graden af jeres kunders loyalitet. Samtidigt tilbyder vi, i samarbejde med en række partnere, at støtte dig i processen i den grad du måtte ønske det. Det gør vi ved hjælp af metode og værktøjer der løbende udvikles gennem industristandarden Net Promoter SystemSM(NPS®).
Værdien ved at skabe den gode relation mellem dine kunder og din virksomhed
Loyale kunder køber for mere, er kunder længere, er mere tilgivende skulle det gå galt og så kommer de tilbage og tager deres venner med når du og din organisation giver dem den oplevelse der gør, at I har fortjener det. Vores ædle sag er, at hjælpe dig med at identificere hvad dine kunder oplever og tænker og til skabe et stærkt vidensbaseret fundament der støtter dig i processen mod at få flere og mere loyale kunder. NPS som metode er udviklet af Fred Reichheld – Bain & Co. samt Satmetrix.