Har du med ansvar for virksomhedens produktudvikling, så kan du med fordel bruge CSAT som kundernes talerør til at identificere, hvilke områder der skal forbedres og deres ønsker til nye funktioner. Input der kan hjælpe dig med input til at udvikle nye produkter og ydelser, der adresserer dine kunders udfordringer og behov.
CSAT-modellen bidrage med at:
CSAT giver dig en nem og hurtig mulighed for at lægge øret til dine kunders ønsker til fremtiden, inden du bruger ressourcer på at udvikle nye produkter og ydelser. Se mere om hvordan CSAT kan hjælpe dig med udvikling af nyheder her.
Brug CSAT i innovationsprocessen til involvere kunderne for at forstå deres ønsker og behov, og dermed udvikle produkter og tjenester, der opfylder deres krav og forventninger.
Skal I gøre mere af det i gør eller er der potentiale for at vækste med nye forretningsområder eller ydelser? Benyt CSAT som værktøj til at få dine kunders input
CSAT kan hjælpe dig med at prioritere funktioner og egenskaber i nye produkter og tjenester baseret på kunders feedback så muligheden for fejl minimeres
Med CSAT får du en kanal til hurtigere og nemme at få indsigt i hvordan marked tager imod nye produkter og vil hurtigt kunne tilpasse det til marked efterspørger
A/B-test kan også hjælpe med at sikre, at du investerer i den version, der giver det bedste resultat og kundeoplevelse. Dette fører til bedre kundetilfredsheden, loyalitet og salg
Når du lytter til dine kunders feedback, vil kunderne føle sig værdsat og respekteret. Dette kan bidrager til øget loyalitet og kundetilfredshed.
Med CleverCXS får du både mulighed for at analysere kunders tilfredshed med eksisterende produkter og ydelser og mulighed for at involvere dem på første hånd når nye produkter og ydelser skal udvikles. Det gøre det nemmere at prioritere dine indsatsområder.
Samlet set kan CleverCXS hjælpe dig med at udvikle produkter, der bedre opfylder dine kunders behov, og samtidig øge kundeloyaliteten og skabe en stærkere forbindelse mellem dine kunder og din virksomhed.
Hos CleverInsight giver vi gerne dig og din økonomiansvarlige en uforpligtende online præsentation af CleverCXS systemet. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på anden vis.
Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med CSAT og kundeloyalitet. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruge den indsigt i deres virksomhed.
Udover at vi og vores partnere tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også CSAT og kundeloyalitets konsulentydelser. Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan den indsigt både kan skabe værdi i ledelsen og i virksomhedens øvrige afdelinger.
Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og jeres ønsker til at få kundeplatformens input til forbedringer til eksisterende eller nye produkter. Sammen kan vi definere forskellige mål, som CSAT kan hjælpe jer med i jeres produktudvikling. Herudover kan vi ved løbende konsultationer være med til at analysere resultaterne og hjælpe jer med at målrettet jeres udvikling af nye ydelser og produkter. Minimere omkostninger til at bringe nye produkter til marked, tag en snak med os og hør hvordan CleverInsight CSAT kan hjælpe.
Er du interesseret i at vide mere om hvordan måling af kundeloyalitet, CXS, CSAT, medarbejdertilfredsheds- & trivselsmålinger kan implementeres i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende introduktion. Er du allerede på udkig efter en løsning, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.