CleverInsight

NPS og produktudvikling

NPS giver dig en nem og hurtig mulighed for at lægge øret til dine kunders ønsker til fremtiden, inden du bruger ressourcer på at udvikle nye produkter og ydelser. Se mere om hvordan NPS kan hjælpe dig med udvikling af nyheder her.

Hvad ønsker kunderne? - Kundebehov ikon

Hvad ønsker kunderne

Brug NPS i innovationsprocessen til involvere kunderne for at forstå deres ønsker og behov, og dermed udvikle produkter og tjenester, der opfylder deres krav og forventninger.

Farvevalg og produktvarianter ikon -NPS-løsning

Skal den være rød eller blå?

Skal I gøre mere af det i gør eller er der potentiale for at vækste med nye forretningsområder eller ydelser? Benyt NPS som værktøj til at få dine kunders input

Prioritering Ikon - NPS hjælp med udvikling af produkter

Prioritering

NPS kan hjælpe dig med at prioritere funktioner og egenskaber i nye produkter og tjenester baseret på kunders feedback så muligheden for fejl minimeres

Hurtigere indsigt med CleverInsight

Hurtigere indsigt

Med NPS får du en kanal til hurtigere og nemme at få indsigt i hvordan marked tager imod nye produkter og vil hurtigt kunne tilpasse det til marked efterspørger

A/B-test før produktion af produkt ikon

A/B test før produktion

A/B-test kan også hjælpe med at sikre, at du investerer i den version, der giver det bedste resultat og kundeoplevelse. Dette fører til bedre kundetilfredsheden, loyalitet og salg

Øget loyalitet ikon - Brug NPS til udvikling af produkter.

Øget loyalitet

Når du lytter til dine kunders feedback, vil kunderne føle sig værdsat og respekteret. Dette kan bidrager til øget loyalitet og kundetilfredshed.

CleverInsight cloud løsning giver dig viden om dine kunders ønsker og behov

Med CleverInsight får du både mulighed for at analysere kunders tilfredshed med eksisterende produkter og ydelser og mulighed for at involvere dem på første hånd når nye produkter og ydelser skal udvikles. Det gøre det nemmere at prioritere dine indsatsområder.

Brug af NPS som talerør med marked

Samlet set kan NPS hjælpe dig med at udvikle produkter, der bedre opfylder dine kunders behov, og samtidig øge kundeloyaliteten og skabe en stærkere forbindelse mellem dine kunder og din virksomhed.

Bestil en præsentation

Hos CleverInsight giver vi gerne dig og din økonomiansvarlige en uforpligtende online præsentation af CleverInsight systemet. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på anden vis.

Kundefeedback ifm. produktudvikling
Produktudvikler som bruger NPS-software

Forstå hvordan NPS kan bruges

Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med NPS. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruger NPS i deres virksomhed.

NPS-konsulentydelser

Udover at vi tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også NPS-konsulentydelser. Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan NPS kan bruges som vigtigt input i jeres produktudvikling.

Udgangspunkt i jeres produktudvikling

Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og jeres ønsker til at få kundeplatformens input til forbedringer til eksisterende eller nye produkter. Sammen kan vi definere forskellige mål, som NPS kan hjælpe jer med i jeres produktudvikling. Herudover kan vi ved løbende konsultationer være med til at analysere NPS-resultaterne og hjælpe jer med at målrettet jeres udvikling af nye ydelser og produkter. Minimere omkostninger til at bringe nye produkter til marked, tag en snak med os og hør hvordan NPS kan hjælpe.

Kontakt CleverInsight

Er du interesseret i at vide mere om hvordan NPS kan bruges i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende intro til NPS. Er du allerede på udkig efter et NPS-software, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.