NPS giver dig et konkret nøgletal for dine kunders loyalitetsgrad, vigtigt kvalitativ input om kunders oplevelse i kontakt med virksomheden og grundlag for at styrke din organisations fokus på kundeoplevelsen. Se mere om hvordan NPS som metode og system kan hjælpe dig med ledelsesopgaven her.
NPS understøtter din strategiske planlægning og budgettering. Kunders syn på virksomhedens styrke og udviklingsområder give input til prioritering af langsigtet planlægning og investeringer
Skal I gøre mere af det i allerede gør eller er der potentiale for at vækste med nye ydelser eller forretningsområder? Benyt NPS som værktøj til at få dine kunders direkte input til nye vækstområder
CleverInsight kan bruges i flere af jeres funktioner. NPS kan hjælpe Salg med at sælge mere og hindre kundeafgang, Marketing med mere målrettet kampagne og HR med at identificere trivslen mm
CleverInsight løsning er en hel platform at muligheder der hjælper dig til at sætte klare mål for kundeoplevelsen og værktøjet til at monitorerer den fremdrift organisationen skaber
CleverInsight som ledelsesværktøj understøtter organisationens arbejde med at levere en kundeoplevelse der gør at kunden kommer igen og anbefaler din virksomhed til deres netværk
Det er muligt at integrere CleverInsight med dine andre virksomhedssystemer (kræver åbent API). Det gør det f.eks. muligt at forenkle arbejdsgange og identificere den økonomiske værdi af kundernes loyalitet
CleverInsight tilbyder en smart NPS cloud løsning, som både giver dig en loyalitets score du kan benytte som KPI og input om kundernes oplevelse af det kvalitative samarbejde. Alt samlet et sted og med mulighed for at integrere til andre af jeres IT værktøjer som f.eks. CRM, forretningssystemer mv. for at skabe yderligere værdifuld forretningsindsigt
Brug CleverInsight som ledelsesværktøj ved at sætte indhentning af kunders feedback af deres oplevelses i system. Kommunikationscirklen er en god måde at fjerne enhver tvivl om hvad kunderne tænker og giver samtidigt mulighed for at benytte deres input som vigtigt bidrag til at opfange nye trends og sætte retning for ledelsen af den oplevelse du ønsker dine kunder skal have.
Hos CleverInsight giver vi dig gerne en uforpligtende præsentation af CleverInsight systemet. Du kan bestille en præsentation ved at benytte book møde funktionen her på siden, eller du kan kontakte os på telefon +45 70 27 08 00 – kontakt@cleverinsight.dk.
Hos CleverInsight har vi i over 10 års erfaring med NPS. Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, med at forstå og bruge NPS i deres virksomhed.
Udover at vi og vores partnere tilbyder vores CleverInsight sofware-løsning, så tilbyder vi også NPS-konsulentydelser. Vores erfaring gør at vi hurtigt og præcist kan guide jeres virksomhed til hvordan NPS både kan skabe værdi i ledelsen og i virksomhedens øvrige afdelinger.
Som rådgivere tage vi altid udgangspunkt i jeres virksomhed og jeres aktuelle situation. Sammen kan vi definere forskellige mål, som NPS kan hjælpe jer med i ledelsen og de afdelinger der måtte være relevante. Herudover kan vi ved løbende rådgivning være med til at analysere NPS-resultaterne og få målrettet jeres indsatser. Få mere ud af jeres indsatser og investeringer, tag en snak med os og hør hvordan NPS kan hjælpe.
Er du interesseret i at vide mere om hvordan NPS kan bruges i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende intro til NPS. Er du allerede på udkig efter et NPS-software, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.