Med CleverInsights integration til Billy får du løbende feedback og værdifuld viden, om hvilke kunder der vil anbefale dig til sit netværk, og hvem der kunne finde på at gøre det modsatte.
CleverInsight spørger automatisk* dine kunder, om de vil anbefale din virksomhed til deres familie, kollegaer og venner.
Svaret lander øjeblikkeligt i din indboks på dit CleverInsight dashboard.
Din virksomheds omdømme afhænger af dine kunders oplevelse og det de fortæller til deres netværk. Budskaber spredes fra 0 til 100 via sociale medier. Et godt sted at starte er, at sætte løbende input fra dine kunder i system med din Billy integration. Og så giver det dig en lang række nye forretningsmuligheder.
Dine kunders feedback kan bruges til meget mere end at slukke ildebrande. Prøv bare at se kolonne til højre.
Du kan frit vælge mellem selv at arbejde med din kundes feedback eller få støtte fra CleverInsight. Vi kan hjælpe med en lang række gennemtestede metoder og værktøjer, der hjælper dig med en målstyret udvikling af dine kunderelationer. Vi kalder det “Ledelsen af kundeoplevelsen”
Bortset fra et opkoblings-fee på kr. 250 pr. måned, betaler du kun for de invitationer du sender ud:
Du har 100% styr på hvor mange penge du ønsker at bruge. Du kan løbende ændre antallet af invitationer, du maksimalt ønsker at sende pr. dag, uge eller måned.
Aftalen er løbende og kan opsiges efter 12 måneder med 3 måneders varsel. Forbrug faktureres kvartårligt.
Ønsker du at høre mere om en NPS-løsning, så tag kontakt til os med det samme. Ring og få en snak med os om hvordan CLeverNPS kan hjælpe dig med at få flere loyale kunder.
Du kan sende en besked til os døgnet rundt. Vi svarer altid hurtigt tilbage. Du kan få mere info om NPS, eNPS og om hvordan du forbedrer kundeoplevelsen og øger dit salg.
Her kan du nemt og bekvemt book et online møde, hvor vi kan gennemgå hvilke fordele din virksomhed kan få med en NPS-løsning fra CleverInsight. Book et møde med det samme.