Indeks ved opstart af måling 2013 var 68,0
De 3 højeste placerede klinikker/hospitaler har en NPS score over 96,9.
Glade og loyale kunder er grundlaget for en god og sund klinik. De er grundlaget for finansiering af alle facetter af virksomheden, lige fra administrative funktioner, investering i nye redskaber til hjemmeside og den løbende efteruddannelse.
Med et ønske om at fastholde flere kunder og få deres bidrag til klinikkens gode omdømme, er det vigtigt, at hele teamet målrettet fokuserer på at gøre sig fortjent til kundernes loyalitet ved at behandle, servicere og skabe relationer til kunderne, der skaber positive erindringer.
Den form for klientrelation kræver en målrettet og vedholden indsats hvor hele teamet ”taler det samme sprog” og samarbejder for at opnå det.
Det starte med at lægge øret til klienters oplevelse. De vil faktisk meget gerne fortælle dig om den.
Det kræver ingen specialviden og tager ingen ekstra tid at få sat dine klienters løbende feedback i system.
Hos CleverInsight er vi specialister i at hjælpe dyreklinikker med at få input fra deres klienter efter deres besøg på klinikken og med at skabe værdi af den indsigt det giver.
Vi benytter Net Promoter Score (NPS) som metode, hvilket har hjulpet en lang række dyreklinikker med at synliggøre klinikkens styrker og blinde punkter, med at få flere loyale klienter der er klienter i længere tid, som anbefaler klinikken ”neden på engen” og giver deres anmeldelser på de sociale medier
Invitation til spørgeskemaer sendes ud via CleverInsight. Baseret på klientenes svar inddeles de i 3 kategorier. Metoden giver både kvantitativ og kvalitativ indsigt.
Andelen af de 3 kategorier beregnes hvorefter andelen af Detractors trækkes fra andelen af Promoters = Net Promoter Score (NPS). Andelen af Passives indgår ikke i scoren.
Skalaen spænder fra minus 100 hvis alle respondenter giver en score mellem 0 og 6, til plus 100 hvis alle respondenter giver en score på 9 eller 10. Andelen af Passives indgår ikke i skalaen.
Du kan læse mere om Net Promoter System her
Ønsker du at høre mere om en NPS-løsning, så tag kontakt til os med det samme. Ring og få en snak med os om hvordan CLeverNPS kan hjælpe dig med at få flere loyale kunder.
Du kan sende en besked til os døgnet rundt. Vi svarer altid hurtigt tilbage. Du kan få mere info om NPS, eNPS og om hvordan du forbedrer kundeoplevelsen og øger dit salg.
Her kan du nemt og bekvemt book et online møde, hvor vi kan gennemgå hvilke fordele din virksomhed kan få med en NPS-løsning fra CleverInsight. Book et møde med det samme.