CleverInsight

Dyreklinikkernes

Loyalitetsindeks

Smådyr - Hest

Brancheindex

CleverInsight* har siden 2013 målt kunders oplevelse efter deres besøg på klinikken i samarbejde med en række dyreklinikker baseret på metoden Net Promoter System (NPS).
 
NPS som måling giver klinikken feedback om kundens oplevelse i forbindelse med deres besøg i form af en score (Net Promoter Score) samt en kommentar.
 
Det giver klinikken en ufiltreret kvantitativ og kvalitativ indsigt i kundernes opfattelse af oplevelsen og afspejler de synspunkter, som kunden efterfølgende erindrer og vil dele med sit netværk.
 
Metoden giver indblik i klinikkens styrker og evt. udviklingsområder samt  konkret viden om klinikken faktuelt levere en ydelse der gør, at kunden vil anbefale klinikken til sit netværk.
 
Målingerne er baseret på svar fra flere tusinde kunder og en lang række dyreklinikker fordelt over hele landet.

Udvikling i indeks for de seneste 3 måneder

Indeks ved opstart af måling 2013 var 68,0

Regionalt NPS indeks:

De 3 højeste placerede klinikker/hospitaler har en NPS score over 96,9.

Det kan Net Promoter Score gøre for dig

Glade og loyale kunder er grundlaget for en god og sund klinik. De er grundlaget for finansiering af alle facetter af virksomheden, lige fra administrative funktioner, investering i nye redskaber til hjemmeside og den løbende efteruddannelse.

Med et ønske om at fastholde flere kunder og få deres bidrag til klinikkens gode omdømme, er det vigtigt, at hele teamet målrettet fokuserer på at gøre sig fortjent til kundernes loyalitet ved at behandle, servicere og skabe relationer til kunderne, der skaber positive erindringer.

Den form for klientrelation kræver en målrettet og vedholden indsats hvor hele teamet ”taler det samme sprog” og samarbejder for at opnå det.

Det starte med at lægge øret til klienters oplevelse. De vil faktisk meget gerne fortælle dig om den.

Lyt til dine klienter og få deres feedback – det er nemt og enkelt

Det kræver ingen specialviden og tager ingen ekstra tid at få sat dine klienters løbende feedback i system.

Hos CleverInsight er vi specialister i at hjælpe dyreklinikker med at få input fra deres klienter efter deres besøg på klinikken og med at skabe værdi af den indsigt det giver.

Vi benytter Net Promoter Score (NPS) som metode, hvilket har hjulpet en lang række dyreklinikker med at synliggøre klinikkens styrker og blinde punkter, med at få flere loyale klienter der er klienter i længere tid, som anbefaler klinikken ”neden på engen” og giver deres anmeldelser på de sociale medier

Sådan fungerer Net Promoter System

Invitation til spørgeskemaer sendes ud via CleverInsight. Baseret på klientenes svar inddeles de i 3 kategorier. Metoden giver både kvantitativ og kvalitativ indsigt.

Sådan beregnes Net Promoter Score (NPS)

Andelen af de 3 kategorier beregnes hvorefter andelen af Detractors trækkes fra andelen af Promoters = Net Promoter Score (NPS). Andelen af Passives indgår ikke i scoren.

Skalaen spænder lige fra...

Skalaen spænder fra minus 100 hvis alle respondenter giver en score mellem 0 og 6, til plus 100 hvis alle respondenter giver en score på 9 eller 10. Andelen af Passives indgår ikke i skalaen.

Du kan læse mere om Net Promoter System her

Ring til CleverInsight

Ønsker du at høre mere om en NPS-løsning, så tag kontakt til os med det samme. Ring og få en snak med os om hvordan CLeverNPS kan hjælpe dig med at få flere loyale kunder.

Skriv til os

Du kan sende en besked til os døgnet rundt. Vi svarer altid hurtigt tilbage. Du kan få mere info om NPS, eNPS og om hvordan du forbedrer kundeoplevelsen og øger dit salg.





    Book et møde

    Her kan du nemt og bekvemt book et online møde, hvor vi kan gennemgå hvilke fordele din virksomhed kan få med en NPS-løsning fra CleverInsight. Book et møde med det samme.