Hvor kommer dine nye kunder fra?
- 17. april 2023
Hvad er en loyal kunde værd?
Sæt økonomi på dine loyale kunders anbefalinger
Hvad er en anbefaling værd i kr. & øre?
Hver gang en ny kunde siger at de har valgt din virksomhed på grund af en eksisterende kundes anbefaling, kan du sammenstille den nye kundes omsætning med værdien af en anbefaling
Kan det betale sig at investere i kundeloyalitet?
Når du kender omfanget af virksomhedens evne til at give dine kunder en oplevelse der gør at de inviterer deres venner med og omfanget af den omsætning og indtjening disse nye kunder skaber, kan du overveje om der er økonomi i at investere i at skabe endnu flere loyale kunder
Bruger du dine marketinginvesteringer optimalt?
Kommer dine kunder via mund-til-mund anbefalinger, annoncer på Google, annoncering i lokalavisen eller..?
Når du har identificeret hvor dine kunder kommer fra, får du samtidig indsigt i om dine marketinginvesteringer giver det ønskede afkast og hvor du med fordel kan placere dine ressourcer fremadrettet.
Mund-til-mund-markedsføring er en meget kraftfuld markedsføringskanal, og vi påstår at det er værdifuldt for dig, at identificere hvem jeres mest tilfredse og loyale kunder er, så I kan målrette jeres indsats mod at opretholde og udvide disse kundeforhold.
Spørg dine kunder
Med et ekstra spørgsmål i dine kundeloyalitetsmålinger kan du samtidig finde ud af, hvad den primære kilde er til, at nye kunder finder din virksomhed. Er det f.eks. dine lokale annoncer, Google Ads, geografi, eller skyldes det, at du giver dine eksisterende kunder en så god oplevelse, at de anbefaler din virksomhed til deres netværk?
Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere.